Saturday, June 27, 2009

peristiwa malang time cuti..LOL

Bermula lah sebuah kisah..pada suatu hari yang boring..

shazwan telah menelifon kawan sokolah nye..Kalap (bkan nama sebenar)kalap telah memberi cadangan utk keluar menonton wayang gambar transformers b'sama rakan2..shazwan pon tanpa berlengah terus bersetuju utk turut serta dalam plan Kalap..Kalap telah mengajak Acap,Epol,Reimi,Nabil n Azrai (bkan nama sebenar)


Mereka mahu menonton wayang gambar d time squre K.L pd petang rabu..

Pd petang rabu itu, cuaca agak mendung. Mereka menaiki kereta ke pangung wayang tetapi hujan pula d pertengahan jalan. Ini m'nyebab kan kesesakan jalan raya.Mujurlah mereka tidak lambat sampai ke destinasi yang dituju.

Setibanya d time squre..

Mereka bergegas pergi ke'pangung wayang GSC d situ. Nasib menyebelahi mereka, wayang gambar masih belum d'tayangkan jd mereka sempat membeli popcorn dan air sebagai "snack" ketika menonton filem nanti.

Ketika filem ditayangkan..

Cerita transformers itu mmg amat menarik,tertarik n the bomb..aksi grafik 3D,jalan cerita n plot2 aksi yg mmg mengkagumkan membuat penonton amat terhibur. Semasa d p'akhiran cerita, sesuatu yg tidak d'ingini telah berlaku kepada shazwan. shazwan tidak tahan dan terpaksa bergegas ke toilet semasa cerita sudah mahu mencapai babak climax.

Selepas shazwan kembali dr toilet..

Cerita transformers sudah sampai ke penghujung nya. Hero n heroin filem itu sudah bercium dan watak jahat telah dikalahkan oleh optimus prime.wah wah wah..nampaknya shazwan telah terlepas babak2 akhir yg pehuh aksi. Kalap menceritakan babak akhir cerita itu, katanya optimus prime telah bercantum dengan robot lain dan memusnahkan watak jahat durjana yang ingin menguasai dunia itu.

shazwan merasa tidak puas hati dan menyesal kerana pergi ke toilet..

--TAMAT--

LOL

No comments:

Post a Comment